Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Kupione1

Data dodania: 2019-05-22
wyślij wiadomość

2100 kg

94 paczki.....

101m....


Tak tak tak... Cały dom (nawet pokoje) robimy w szarościach.

Paradyż Chromatic Grys, odcień szary A2 60X60 w całym naszym domu, oprócz łazienki, pralni i kotłowni :)


49Komentarze
Data dodania: 2019-05-22 17:42:12
Wow odważnie, ciekawa jestem efektu bo szczerze mówiąc nigdy nie widziałam szarych płytek 60x60 w sypialniach ☺
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-22 17:58:26
Płytki w pokojach? Oprócz paneli są inne rozwiązania... parkiety, wykładziny, posadzki żywiczne itp... ale płytki w sypialni czy pokoju dziecinnym to chyba słaby pomysł :( po pierwsze w okresach przejściowych zimno w nogi, a po drugie przy dzieciach, szczególnie małych to bardzo duże niebezpieczeństwo... Oczywiście wybór wasz, jednak przemyślcie jeszcze sprawę płytek w pokojach. :(
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-22 18:11:09
Chyba logiczne ze jesli byśmy nie przemysleli to byśmy nie kupili. Jesli byśmy nie widzieli efektu to moze byśmy sie nie podjęli ;p A co drewno w pokojach to obowiązek? Nie , no właśnie :D bedzie dobrze :D
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-05-22 18:37:18
Nie gniewaj się :) Ja absolutnie nie twierdze, ze nie myśleliście, tylko czasem nie bierze się pod uwagę pewnych aspektów, jeśli chwilowo one nas nie dotyczą. Stad wspominam o dzieciach. Nawet jeśli teraz ich nie macie, to za Kilka lat pewnie będziecie mieli, a płytki ciężko wymienić. Efekt to nie wszystko. Liczy się tez życiowe podejście. Co z tego, ze będzie łatwo umyć podłogi, jak będzie nieprzyjemnie chodzić boso? A częściej sie chodzi po podłodze niż ja sprząta ;) Właśnie o tym mówię, ze oprócz drewna są inne rozwiązania. A Wizualizacja przyjmie wszystko....
odpowiedz
Odpowiedź do karolinalabajczyk
Data dodania: 2019-05-22 19:16:11
Ja mam płytki w salonie i po 3 latach żałuję. W okresie przejściowym są zimne i nieprzyjemnie się po nich chodzi. Teraz to bym wszędzie położyła dobrej jakości panele. A już w sypialni lub u dzieci w pokoju nie wyobrażam sobie płytek. Ale wiadomo każdy robi jak uważa. Odradzałam tej Pani aby nie kupowała tych płytek bo są ciężkie w utrzymaniu czystości i co... kupione 100m2 🙂 także ta Pani nie przyjmuje ani krytyki ani dobrych rad.
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-05-22 19:45:40
Ten komentarz jest żałosny :) przeszukalam chyba wszystkie mozliwe grupy na fb i wszyscy polecają te płytki. Wszystko sie brudzi tylko trzeba umieć dbać o porządek.W swojej łazience i kuchni mam białe mat płytki i zawsze są czyste bo o nie dbam. To co dobre dla kogoś nie musi być dobre dla innego :)
odpowiedz
Odpowiedź do zegiestow
Data dodania: 2019-05-22 20:19:07
A masz ogrzewanie podłogowe? Bo jednak to dużo zmienia:) Gratuluje decyzji! Mam nadzieje, ze nie będziecie żałować:) U mnie 80% ludzi tez nie wyobraża sobie tego ze robimy płytki na całym parterze.. a mi się tak właśnie podoba :) schludnie, bez mieszania kolorów i świetne tło do drewnianych dodatków. Drewno czy to panel czy deska nie ma monopolu na strefy nocne. A dziecko jak ma zrobić sobie krzywdę to zrobi i na panelach.
odpowiedz
Odpowiedź do zegiestow
Data dodania: 2019-05-23 06:26:53
Różnica jest tylko taka, ze jak uderzysz głowa o panele, to masz siniaka i boli główka, a jak o płytki, to możesz mieć pęknięta czaszkę, ale jasne... kto by się przejmował ;) kości się zrastają ;) Caly jest jeszcze spoko bo tutaj zazwyczaj, jest bardziej strefa dla gości. Którzy czasem wchodzą w butach, dużo się dzieje itp. Ma być ładnie i odpornie. Sprawa rozbija się tylko o sypialnie i nikt nie mówi, ze musI być drewno.... A utrzymanie czystości to najmniejszy problem ;) Ale tak jak mówiłam, życzę żeby byli zadowoleni i żebym nie miała racji. Chociaż zachęcam jeszcze do przemyśleń. Odnalezienia osoby, która ma płytki w sypialni i mieszka jakiś czas o opinie. A nie opinie, ze ktoś poleca płytki :)
odpowiedz
Odpowiedź do mariemil2018
libra83  
Data dodania: 2019-05-23 10:28:33
naszpoliklet, no już bez przesady, a na betonie to w ogóle można sobie łeb roztrzaskać! Czemu chodników nie robią z gumy?! Jak się coś nie podoba można znaleźć najbardziej absurdalny argument na obronę takiej tezy, ale ludzie, nie popadajmy w paranoję :) p.s. Karolina, u siebie nie wybrałabym płytek na całą powierzchnię domu, ale jestem ciekawa Waszego efektu i z niecierpliwością oczekuję zdjęć z tego etapu :) Nie doczytałam - kładziecie sami, czy macie speca?
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-05-23 11:06:12
Kładziemy sami, ponieważ mój ojczym miał kiedyś firmę remonotowo-budowlana :) myślę ze w przyszłym tygodniu będzie ponuro :)
odpowiedz
Odpowiedź do libra83
Data dodania: 2019-05-22 19:03:12
Ja sie absolutnie nie gniewam, u nas nigdy na boso nikt nie chodził, jestesmy przywiązani do skarpet i lapci a dzieci przeboleją ;p i wiecznie małe nie będą :D przytulnosc można uzyskać przez ściany , dodatki,meble :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-22 19:53:09
Tez tak mówiłam, póki nie miałam podłogówki. Potem moment się przyzwyczaiłam do latania na boso i już kolejny sezon przeżywam, ze kończy się grzanie i na płytkach zimno.... A macie już dzieci czy dopiero w planach? Oczywiście tak jak mówię, każdy ma inne podejście. Ja bym przy moim dziecku bała się tak zrobić. Bo niby zawsze małe nie będzie, ale póki jest, to dużo biega a na płytkach łatwiej się poślizgnąć. Głównie bawi się na podłodze, wiec musiałabym położyć dywan, co utrudnia życie i roombie i podłogówce. Dzieciom często coś wypada z rak, a na płytkach nie dość, ze się łatwiej tłucze, to i łatwiej odpryski zrobić. Po półtora roku mieszkania, na takich płytkach 60x60 szary połysk w korytarzu na dole już widac mini rysy od piasku. Chociaż codziennie mam porządnie odkurzone przez Roombe. Zgadzam się. Dodatki i meble robią swoje ale tak jak pisałam wcześniej, poza ładnością w domu musi być praktycznie... a płytki wszędzie nie będą praktyczne. Życzę Wam, bym jednak nie miała racji.
odpowiedz
Odpowiedź do karolinalabajczyk
Data dodania: 2019-05-23 08:16:55
Teraz to juz mnie trochę denerwuje. Proszę nie mierzyć mnie swoją miarą. Jestem osobą, która najpierw myśli a potem robi. Zaspamowałam chyba wszystkie grupy o zdjęcia. U nas tak czy siak mialybyc płytki tylko długo nie wiedzieliśmy jaki rodzaj (bo szukaliśmy informacje). Ja nie lubie paneli, nienawidzę ich ;)
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-05-23 18:05:22
I brawo :) uzyskałam dokładnie efekt o jaki mi chodziło ;) Bloga tutaj, prowadzi się też po to, by zrobić burze mózgów i taka powstała. Celowo wysunęłam wszystkie argumenty w tym, te dziwne, żeby wywołać „wilka z lasu”. Dzięki temu będziesz miała pewność, ze wybór jest słuszny :) czasem w ostatniej chwili pojawia się najmniej oczekiwany argument, który powoduje, ze zmieniamy decyzje. Sama przeszłam to kilkakrotnie podczas budowy i mimo, ze niektóre rzeczy miałam na maksa przemyślane, to dzięki takim burzliwym dyskusjom tutaj, zmieniałam je i teraz widzę, ze to były dobre zmiany ;) a czasem, wszystkie komentarze utwierdzały mnie podjętych decyzjach! A tak całkiem realnie, uważam, ze będzie pięknie :) bardzo elegancko, bez łączeń i w sezonie będzie mega przyjemnie. A poza sezonem kapcioszki i skarpety z absem i jazda ;) Pozdrawiam! Bądźcie zadowoleni ;) trzymam kciuki za szybkie ułożenie, bo takie płytki nie są łatwe.... dają po kręgosłupie jak się je nosi ;)
odpowiedz
Odpowiedź do karolinalabajczyk
Data dodania: 2019-05-27 08:54:48
Pisząc publicznego bloga, z możliwością komentowania, trzeba się liczyć, że będą pisały też osoby , które mają odmienne zdanie. I pisanie o hejterach tylko dlatego, że ktoś ma inne zdanie, jest grubą przesadą. Drogo autorko, nie należy się unosić, bo ktoś pisze argumenty,z którymi się nie zgadzasz. Owszem, zrobisz i tak po swojemu, ale to nie przedszkole, aby się obrażać.
odpowiedz
Odpowiedź do karolinalabajczyk
Data dodania: 2019-05-23 08:18:25
A płytki nie mają połysku 😳
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-05-27 13:58:57
Ale bzdura. Nie słyszałam jeszcze o dziecku, które rozbiło głowę przywracając się i uderzając o plytki. Do tego może dojść gdy dziecko poslizgnie się i uderzy np o stolik kawowy lub w łazience uderzy o wannę itp ale w łazience w Polsce większość ludzi ma plytki. Więc to żaden argument
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-05-23 08:37:21
A ja widziałam dom gdzie płytki 60x60 szary gres są wszędzie. Podłogi w CAŁYM domu oprócz garażu,i na ścianach w łazienkach. Nie mój klimat, ale właściciele baaardzo zadowoleni. Mieszkają już ponad dwa lata i o ile wiem nie zmieniliby decyzji. Wy też trzymajcie się własnych wyborów :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-23 09:54:03
Każdy ma inny gust i preferencje. Można doradzić, powiedzieć swoją opinie ale zarzucanie czegoś jest juz nie grzeczne. Ja nie chodzę po blogach i nie wpisuje 'Jezus,panele wam sie porysują zróbcie płytki bo wygodniej bla bla dla' :D Dziekuje Ci za ten komentarz :)- nic dodać, nic ująć
odpowiedz
Odpowiedź do wenaplus
Data dodania: 2019-05-23 10:20:34
Jako użytkownik podłogówki widzę, że w okresie przejściowym, kiedy piec rzadko się włącza , płytki są po prostu zimne, nieprzyjemne, więc jeśli faktycznie zdecydowaliście o płytkach w całym domu, to faktycznie zróbcie zapas kapci i skarpet.
odpowiedz
Odpowiedź do karolinalabajczyk
Data dodania: 2019-05-23 10:07:56
Róbcie po swojemu, bo to Wam ma się podobać i Wy macie czuć się tam dobrze. Jeśli po paru latach nadal będziecie zadowoleni to super, a jeśli nie, to właśnie na błędach człowiek się uczy, ale najlepiej na swoich, a nie na cudzych. Argument bezpieczeństwa dzieci zupełnie do mnie nie przemawia. Wychowałam troje na różnego typu podłogach i powiem coś, co ktoś wyżej napisał. Jak się ma coś przytrafić, to się przytrafi. Mój starszy syn przejechał twarzą po wykładzinie. Nos jak tatar! Młodszy rozbił sobie głowę o kant ściany. Czy to oznacza, że teraz mam robić ściany z gąbki? Mimo, że o dzieci się dba i chucha, to pewnych rzeczy nie unikniesz. Głowa do góry i robcie swoje! Powodzenia 😃
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-23 10:20:35
Szanuję Cie ogromnie! Właśnie tak powinismy sie zachowywać :)- Polska wkoncu nie była by wielką jedną cebulą :) niech z nas biorą przykład :D :D hi hi :D
odpowiedz
Odpowiedź do zarnowiec-dws
Data dodania: 2019-05-23 11:09:47
Finito* 😄😄
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-23 15:06:32
👏👏👍❤
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-23 20:40:07
A ode mnie tylko tyle - co jak po 10 latach Wam się znudzą te płytki? ;) Skuć będzie słabo by nie uszkodzić anhydrytu ;) Panele ściągniesz, wyrzucić i ułożysz nowe lub nawet położysz płytki ;)
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-23 20:55:47
Nie wiem, na prawdę nie wiem, na to pytanie nie ma odpowiedzi. To pytanie jest dobre. Raczej wtedy bedziemy zmieniać wystrój ścian, mebli, a szara podłoga zawsze sie wgryzie :)
odpowiedz
Odpowiedź do martusia91
fabia5  
Data dodania: 2019-05-23 22:06:10
Co wy robicie!? Płytki w całym domu? W sypialni? ha ha ha.. Też kładziemy w całym domu szarości tylko że 120/60, w łazienkach to samo.. i pytanie- jak to? łazienka taka sama jak salon? no tak:) Czekam na wasz efekt:) pozdrawiam, będzie super
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-23 22:21:10
Ja nie widzę nic w tym dziwnego. Mamy jakiś kanon gdzie zapisane jest co sie gdzie kładzie? Sami zarabiamy to sami wydajemy. Nikt za nas nie będzie narzekał ani źle sie czuł :) żaden hejcik mnie niezniechecil az nie mogę sie doczekać efektu :)
odpowiedz
Odpowiedź do fabia5
Data dodania: 2019-05-25 22:25:03
Skąd na to znam :) u nas to samo zaskoczenie, ze jak to te same płytki.. dla niektórych łazienka w której nie ma 4-5 rodzajów płytek to nie łazienka :) U nas 140 m2 tej samej plytki
odpowiedz
Odpowiedź do fabia5
roads77  
Data dodania: 2019-05-24 09:18:12
Za głowę się złapałam jak poczytałam :P Wolnoć Tomku w swoim domku! Mieć swoje zdanie każdy ma prawo. Ale po co tak przekonywać na siłę? Każdy niech robi jak mu się podoba. A Wam życzę aby było pięknie! Niech Wam się dobrze mieszka :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-25 18:33:38
Także planowałam płytki,tyle że drewnopodobne. Jednak po wielu przemyśleniach i obserwacji tryb na fb, zmieniłam zdanie i przymierzam się do kupna paneli winylowych. Przekonało mnie To, że są odporne i łatwe w montażu i demontażu. Czekam na efekty u Was i podglądam z ukrycia 😉
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-26 02:58:52
Wow! Niezła dyskusja :D Myśmy też położyli płytki w całym domu ale chyba w złym okresie o tym pisałem bo nikt nie zwrócił na to większej uwagi😂 a tu proszę 😀 A płytki jak się znudzą to się położy na nie panele i już :P
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-26 10:47:25
W pokojach tez macie płytki?
odpowiedz
Odpowiedź do marchos87
Data dodania: 2019-05-26 17:28:48
Wszędzie
odpowiedz
Odpowiedź do karolinalabajczyk
Data dodania: 2019-05-26 09:23:54
No niestety, na blogu oprócz zdrowego wyrażania opinii coraz częściej można spotkać chamską krytykę, narzucenie zdania, wyśmiewanie wręcz. Po jednym takim ataku zablokowałam możliwość komentowania. :) blog prowadzę dla siebie, a nie żeby jakiś majster który uważa się za lepszego obrażal mnie. Bardzo się ciesze, że nie mam takich osób za sąsiadów... A osobom które hejtuja w ten sposób pozostaje życzyć więcej otwartości na innowacyjne rozwiązania i więcej akceptacji do różnych poglądów. Czekam za efektem. Sama nie lubię iść z prądem jak wszyscy. Powodzenia :)
odpowiedz
Data dodania: 2019-05-26 12:50:12
Wyłączasz komentowanie bo ktoś uważa inaczej niż Ty? To po co blog prowadzić? ;)
odpowiedz
Odpowiedź do tomandjerry
Data dodania: 2019-05-26 13:51:25
Dla siebie na pamiątkę. Żebym mogła wrócić za kilka lat do wspomnień. Dość toksycznych ludzi otacza nas w życiu realnym, którzy tylko czekają aż noga w życiu się powinie. Toksycznych ludzi trzeba unikać także w e-swiecie.
odpowiedz
Odpowiedź do martusia91
Data dodania: 2019-05-26 14:04:06
Rozumiem, pozdrawiam :)
odpowiedz
Odpowiedź do tomandjerry
Data dodania: 2019-05-27 08:08:32
akurat tu się zgadzam.. moim zdaniem, blog to miejsce, gdzie ktoś może Ci coś doradzić, zwrócić uwagę na coś na co Ty nie zwróciłeś uwagi... bez komentowanie to dla mnie trochę bez sensu :) ale co kto woli.
odpowiedz
Odpowiedź do martusia91
Data dodania: 2019-05-27 06:07:12
Hejtowanie to jedno, a wymiana zdań to drugie. Nikt nie obraża tutaj autorki, ani do niczego jej nie zmusza. Każdy wyraża swoje poglądy, które mogą i maja prawo się różnic ;) jest to normalne i zdrowe. A doskonale wiadomo, ze każdy zrobi i tak po swojemu. I to jest piekne :) nie popadajmy w paranoje, ze jak ktoś się ze mną nie zgadza to już jest hejterem....
odpowiedz
Odpowiedź do tomandjerry
libra83  
Data dodania: 2019-05-27 09:10:45
Serio, sugerowanie, że autorce nie zależy na zdrowiu i bezpieczeństwu dzieci bo kładzie płytki w sypialni, jest zdrowym sposobem komentowania?
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2019-05-27 18:52:02
Ale ja nic takiego nie sugerowałam! Zwróciłam uwagę na aspekty sprawy, które są ważne dla mnie, bo jak wspomniałam, czasem nie bierze się pod uwagę elementów, które w danym momencie nas nie dotyczą luz zwyczajnie się o czymś zapomni. Dlatego zreszta pytałam czy ma dzieci czy nie, bo jeśli nie, mogła w ogóle nie brać tego pod uwagę... Nie dramatyzujmy ;) jak ktoś wspomniał, odmienne zdanie, to nie jest Hejt. Trochę więcej zrozumienia, czasem jak ktoś zwraca uwagę, to nie dlatego, że hejtuje, tylko np. Dlatego, że chce dla nas dobrze, chce nam pomoc uniknąć błędu lub wybrać lepsze rozwiązanie. Ale skoro niektórzy maja wątpliwości co do moich wypowiedzi, to wprost: JA uważam, ze płytki mogą być niebezpieczne w domu i dlatego pisałam o różnych niebezpieczeństwach, żeby autorka posta wzięła je pod rozwagę, zanim zrobi do końca te podłogi i ma czas na zmianę. Jednak absolutnie nie uważam, ze to głupia decyzja czy, że była podjęta bez rozwagi i zastanowienia. To jest po prostu ich decyzja, dobra jak każda inna. I mimo, że ja bym tak nie zrobiła, to decyzja jest ich i już :) są dorośli, przemyśleli to, znaja wszystkie za i przeciw. I z całego życzę im, żeby to była słuszna dla nich decyzja i nigdy jej nie żałowali. A w nowym domu żeby byli przeszczęśliwi i nie doświadczali trosk.
odpowiedz
Odpowiedź do libra83
vaxotip  
Data dodania: 2019-06-14 09:21:11
Jak ktoś pozjadał wszystkie rozumy to i tak nie przetłumaczy. Za 2 lata będzie zrywać bo będzie je przeklinać. Do wszystkiego należy podchodzić ze zdrowym rozsądkiem (tutaj jego brak), życzę powodzenia w czyszczeniu tych płytek szczególnie ze są lapatto - szorowanie na kolanach etc jak macie zdrowy kręgosłup to proszę bardzo. Idąc tym śladem również płytki na ścianach w sypialniach połóżcie po co wam tapeta czy farba będzie łatwiej przeczyścić ściany ;)))
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
libra83  
Data dodania: 2019-06-14 09:34:24
Skąd ten jad, ktoś ci każe im czyścić te płytki?
odpowiedz
Odpowiedź do vaxotip
Data dodania: 2019-06-14 10:01:29
Ciekawe, że takie chamskie i głupie komentarze to zawsze wrzuci jakaś niebieska kropka, która sama nie ma nic ciekawego do pokazania. A lapatto myje się spoko, wystarczy odpowiedni środek i szmata. I generalnie jak nie umiesz zachować poziomu to zlikwiduj konto i nie drażnij ludzi. Kolejny mistrz z monopolem na rację we wszystkich kwestiach, zwłaszcza tych, o których nie ma pojęcia.
odpowiedz
Odpowiedź do vaxotip
vaxotip  
Data dodania: 2019-06-14 22:35:30
A jakie ma znaczenie kropka.. Najlepiej popadać w samo zachwyt - krytyka innych bardzo bolesna nie mylić z hejtem. A szoruj sobie te płytki prza nikt ci nie broni Hahah
odpowiedz
Odpowiedź do wenaplus
Data dodania: 2019-06-14 23:03:58
Nikogo nic tu nie boli :)
odpowiedz
Odpowiedź do vaxotip
Data dodania: 2019-06-14 10:40:59
Ja tylko przypominam, ze to to mój dom. Moje płytki, moje pieniądze, moje zdrowie. Argument z czystościa nie przemawia do mnie w ogole. Moge sie zalozyc, ze mamy na budowie czysciej niz nie jedna osoba w domu :) zycze dużo zdrowia i zadowolenia z zycia :) swojego zycia :) jedyne czego tu brak to zdrowego podejscia do zycia :) wole szorowac moje ukochane plytki i isc do lusta i widziec człowieka niz swinie :)
odpowiedz
Odpowiedź do vaxotip
Data dodania: 2019-05-26 23:34:01
Po za standardowymi pomieszczeniami gdzie kładzie się płytki, mamy jeszcze w salonie, tyle że drewnopodobne. Po trzech latach użytkowania mogę powiedzieć jedno - są cudowne. Gdyby to były panele, to już by były do wymiany na pewno. To była chyba najlepsza decyzja w całej budowie. Teraz kladlabym je też na górze. Są tam panele, bo nie ma podlogowki niestety. Wprowadziliśmy się z dwulatką. Jedyna szkoda to stłuczona szklanka chyba drugiego dnia po wprowadzeniu. Teraz mamy drugiego malucha. Ma ogromną mate z puzzli piankowych i jest bezpieczny. Jedno przeżyło, to i drugie da radę.
odpowiedz
karolinalabajczyk
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 284747
Komentarzy: 2294
Obserwują: 260
On-line: 9
Wpisów: 260 Galeria zdjęć: 1158
Projekt CALIFORNIA 2
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Łódź
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2020 kwiecień
2020 luty
2020 styczeń
2019 grudzień
2019 listopad
2019 październik
2019 wrzesień
2019 sierpień
2019 lipiec
2019 czerwiec
2019 maj
2019 kwiecień
2019 marzec
2019 luty
2019 styczeń
2018 grudzień
2018 listopad
2018 październik
2018 wrzesień
2018 sierpień
2018 lipiec
2018 czerwiec
2018 maj
2018 kwiecień
2018 marzec
2018 luty

OBECNIE NA BLOGU
3 niezalogowanych użytkowników
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67096
Liczba wpisów: 222804
Liczba komentarzy: 903609
Liczba zdjęć: 681120
Liczba osób online: 305
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy